Palautteet

Tietoa

  • Painikkeen kautta pääsette kyselylomakkeellemme.
  • Lomakkeen prosessi ohjaa Teidät palautetyypin mukaan antamaan riittävät perustiedot aloittaaksemme aina tilanteen vaatimat toimenpiteet.
  • Tietojen käsittelyyn voitte tutustua sivultamme Tietosuojaseloste
  • Lisätietoa palautteiden käsittelystä ja poikkeamaprosessista myöhemmin sivullamme

Palautteiden käsittely

Arvostamme kaiken tyyppistä palautetta kehittyäksemme ja voidaksemme toteuttaa entistä parempia palveluja asiakkaillemme!

Positiiviset palautteet

Ihmiset antavat monesti liian vähän positiivistä palautetta ja rohkaisemme Teitä antamaan myös positiivistä palautetta kaikille palvelutuottajillenne, kun sille aihetta on. Toivomme, että myös olemme onnistuneet!

Kehitysideat

Onko jokin toiminto, palvelumme sisältö, toteutus tai jokin muu asia joka voisi olla näkökulmastanne paremmin? Otamme enemmän kuin mielellämme vastaan ajatuksenne kuinka toimia mielekkäämmin tai entistä paremmin palveluin asiakkaidemme joukossa.

Reklamaatio tai muutoksenhaku

Olemmeko epäonnistuneet palvelussamme Teitä kohtaan? Olemme pahoillamme ja haluamme pyrkiä korjaamaan tilanteen sekä kehittyä paremmaksi jatkossa. Erehtyminen on inhimillistä, mutta saman virheen toistaminen ei kuulu arvoihimme.

Antakaa siis meille mahdollisuus kehittymiseen ja kirjailkaa tapahtuma kyselymme pohjalta, niin käynnistämme käsittelyprosessin ja hoidamme asian kuntoon! Tulemme olemaan Teihin yhteydessä prosessin aikana sekä käsittelyn päätyttyä!

Poikkeamaprosessi

Lisätietoa kuinka toimimme reklamaatio tai muutoksenhakutilanteissa

Prosessin vaiheet

Käsittelymme käsittää seuraava vaiheet:

  • Ilmoituksen poikkeamasta
  • Luomme tehtävän vastuuhenkilöille ja ilmoitamme poikkeaman vastaanottamisesta asiakkaan yhteyshenkilölle
  • Käsittelemme poikkeaman alkutiedot
  • Selvitystyö (olemme tarvittaessa yhteydessä osallisiin lisätietojen saamiseksi)
  • Käsittelyn tulos (ilmoitamme asiakkaalle)
  • Käsittelyn päätös
Tietoa reklamaation tekijälle tai muutoksen hakijalle

Toivomme ilmoitukset pääasiassa kyselylomakkeemme kautta. Se vauhdittaa prosessiamme ja auttaa meitä korjaamaan tilanteen nopeammin.

Poikkeamaprosessit aloitetaan välittömästi saadessamme ilmoituksen toimintajärjestelmäämme kyselylomakkeen kautta. Käsittelyä toteutetaan arkipäivisin joskin huomioiden, että loma-ajat voivat viivästyttää käsittelyjä hieman.

Olemme reklamaation tekijään yhteydessä aloittaessamme, käsittelyn aikana sekä saadessamme tuloksen.

Toteutamme vastineet ja käsittelyprosessit oman sisäisen toimintajärjestelmämme mukaisilla työkaluilla varmistaaksemme niiden laadun ja kirjaukset.

Mitä ovat reklamaatio, poikkeama tai muutoksenhaku?

Muutoksenhaku:

Mikäli ette ole tyytyväinen toimittamamme raportin päätökseen, huomioihin tai muuhun sisältöön, voitte ilmoittaa siitä meille, perustella asian ja käsittelemme sen puolueettomasti. Olemme Teihin yhteydessä prosessin aikana.

Reklamaatio:

Jos palvelu, lasku tai jokin muu suoritus on ollut virheellinen tai muutoin ei ole ollut sopimamme kaltainen toivomme Teiltä tietoa tapauksesta.

Poikkeama:

Poikkeama on yleisnimityksemme toiminnalle missä on viitteitä siitä, että toiminta tai palvelu ei ole ollut ohjeistomme mukaista. Pyrimme jatkuvasti tunnistamaan poikkeamia ja käsittelemme niitä kehittyäksemme.